Spesialtilbud til våre gjester!

Vi har et spesialtilbud til deg, har du lyst på en 2 GRATIS BØKER og BLENDER??


 

239 kommentarer

  1. Både min veninne og eg er begge hardt ramma av artrose og fibromyalgi, så difor strikker vi for livet.

    1. Jeg blir glad om å vinne mye garn sammen med min gode strikkeglade venninne Wenche Ellingsen, melbu.

    2. Supert å vinne mye garn sammen med min gode, strikkeglade venninne Wenche Ellingsen, Melbu.

  2. Det hadde vært så morsomt å vinne. Elsker å strikke, men garn er dyrt. Lykke til alle sammen og meg ?

  3. Jeg og min venninne Anita Oa Olsen, strikker veldig mye. Først var det til våre barn, nå til barnebarn og kjente. Å joda, det hender vi fortsatt får en «bestilling» fra barna også, selv om noen av dem også er blitt flinke å strikke.
    Å nå håper vi selvfølgelig på å vinne den store garngevinsten ?

  4. Min venninne fortjener virkelig å vinne. Hun har fått skikkelig dilla på strikking. Virkelig terapi i en travel hverdag ?

  5. Jatakk. Både jeg og min niese Lene-Karin Landøy Karlsen elsker å strikke så en slik premie hadde smakt godt. ? lykke til til alle sammen.

  6. Jeanette er mitt tantebarn. Hun har to barn,,,snart tre <3 Hun strikker og syr masse til ungene og er en skikkelig husmor som attpåtil baker masse til ungen <3 Hun hadde fortjent det veldig <3.

  7. Min kjære kusine Eva A. Larsen. Vi strikker og koser oss sammen veldig mye ? Dette fortjener vi ❤️

  8. Ønsker at jeg og min beste venn Laila Aar vinner. Vi er begge rimelig nye farmødre, og har et uutslukkelig behov for garn ?

  9. Ønsker så gjerne min kjære datter Anette skal få muligheter til å utvikle sine strikke ferdigheter som en fin avkobling i studiene

  10. Jaaa…har tre barn som alle trenger litt mer strikkaklær, så litt ekstra garn har vært supert?

  11. Jeg går for min gode venninde Anne Gunn som er helt rå til å koble av med strikketøyet sitt?

  12. Ja takk jeg vil lære å strikke like fint som min søster og mor❤? å da trengs det mye garn til, for den oppgaven blir ikke lett.

  13. Åjjaaa..det ha verre saker d..søstra mi å æ strikke hele tia,ikke ei ledig stund vi itj sett med boinninga i fange.

  14. Jeg vil at min gode venninne og kollega Lena Marit Johansen skal vinne garn for et heilt år ?

  15. Ønsker at min kollega og venn Aina Olsen vinner. Så hu kan fortsette å holde sine kjente og kjære, store og små varme og fine ?

  16. Min datter og min mor er strikke-gale, mens jeg….jeg vet ikke bak frem på en strikkepinne…. Så om mamma eller dattra mi kunne vunnet ville det vært helt Perfekt <3

  17. Det vil være gøy å bli vinner av denne premien og den vil bli gitt til min fantastiske mor, Marit Sylvi ?

  18. Jeg vil at min svigerdatter skal vinne. Ho har 3 barn og er så dyktig til å strikke til dem. De er en familie som bruker mye tid ute, og det er viktig med gode ullklær

  19. Jeg vil at min svigerdatter skal vinne. Ho har 3 barn og er så dyktig til å strikke til dem.

  20. Dette hadde jo vært helt fantastisk å vinne ? Dette hadde vært utrolig flott for min søster og meg da ?

  21. Vil gjerne vinne garn for ett år! ?? Og vil gjerne at min venninne Jorun Skårsmoen også vinner garn.

  22. Ja takk. Jeg om min venninne Mary- Ann Moe skulle gjerne vunnet. Gjett om vi skulle kost oss med gaven ??

  23. Ønsker at min beste venninne Monica Dørum og jeg kunne dele premien ☀️??? Hadde vært den beste julegaven ❤️

  24. Ønsker at May Anita skal vinne garn – hun er en meget kreativ dame, både med pinner og pensel.

  25. Ja takk veldig gjerne? jeg og mitt søskenbarn charlotte Øvergård vil veldig gjerne vinne, for vi strikker veldig masse til tante barn, gumor unger, andre søskenbarn, søsken å oss selv så går en del garn i året ??

  26. Vil gjerne at jeg å mitt søskenbarn Janita Mathisen skal vinne ? ho er veldig flink å har lært meg det jeg kan å ho fortjener det ?

  27. Vært fantastisk å vunnet garn for 1 år, oppnådd og kunnet fått lagd mye flott da

  28. Jeg ønsker garn for et år til Hilde Augensen og med selv. Vi strikker masse til misjonsprosjekter i Afrika.

  29. Wenche Gundersen er strikkedronning nr. 1 – så hadde nå hun vunnet så hadde det vært utrolig morsomt 🙂

  30. Wenche Gundersen er strikkedronning nr. 1 – så hadde nå hun vunnet så hadde det vært utrolig morsomt 🙂

  31. Hadde vært gøy om jeg for en gangs skyld kunne vinne. Jeg er veldig glad i å strikke.

  32. tenkt å vinne, sånn at jeg kan strikke til mine 3 barnebarn… <3 termin nov. 10 mnd og 11 mnd

  33. Jeg ønsker at jeg og min venninne Kjellaug Lindseth skal vinne. Begge elsker å strikke.

  34. Det er terapi på tunge dager å strikke. Og kunne min gode venninne ogå vinne hadde vi blitt mega glad.

  35. Hadde vært en flott gave til Vigdis som elsker håndarbeid så mye at hun heklet ikke bare brudekjolen selv, men all bordpynten til bryllupet også!

  36. Jeg og min venninne Anne K.Kaltveit hadde hatt stor glede av denne gevinsten! Hun har alltid heklet, men nå har vi to begynt å møtes for å lære henne å strikke!!! Rett og vrang i boks, hæl har hun også fått brynet deg på ?

  37. Dette hadde vært fint å vunnet?Strikking er terapi for både kropp og sjel. Avstressende i en ellers tøff hverdag?

  38. Ønsker å vinne garn til Tante Kjersti og Mamma begge elsker å strikke og de strikker hele tiden og gir bort som gaver til andre.

  39. Dette hadde virkelig vært noe meg strikkegale Hege Øverli og meg selv – vi strikker mye og reiser rundt oå strikketreff over vårt langstrakte land. Mer garn til togturene våre og all hyggen og mindfullness-en strikking gir, hadde vært midt i blinken!

  40. ÅåÅåå ja takk <3 super julegave på deling til venninna mi, Anne Lene og meg <3

  41. Jeg vil gjerne ha med min datter, Katrine Løvik Reinskau , for det hun er så glad i å strikke …

  42. Jeg har en kronisk sykdom som gjør at jeg ikke klarer så mye annet enn jobb-hjem noen dager i uken og derfor har jeg begynt å strikke. Å strikke er en så god medisin for meg og det blir mye strikking ? elsker det ?

  43. Jeg vil gjerne vinne garn sammen med ei god veninne Anita Myhre . Jeg har nettopp lært meg å strikke og vil gjerne lære mer.

  44. Eg håpar eg og mamma kan vinne. Me har prosjekt Oliver, der me strikkar til prematur/småbarn intensiven på haukeland❤

  45. Ja takk! ❤️ Da vil jeg gjerne at min svigerdatter Ragnhild B. Wiik skal vinne ❤️

  46. Jeg vil gjerne vinne verdens fineste konkurranse med min kusine som gir meg strikkestyrke og strikkedytt for tøffe hverdager. Hu er nå en strikkepinne i seg sjøl hu 😀 <3

  47. Jeg ønsker at min søster som er funksjonshemmet kunne vinne da hun er helt fabelaktig til å strikke og har fått neg interessert ??

  48. Min strikke, hekle og hakke glade kollega June hadde fortjent å vinne gsrn for et år ♥️

  49. Har rett og slett fått strikke dillå☺ vil gjerna at Torill Sjursen og ska få denna muligheten? Hilsen to strikke lystne damer?

  50. Ja takk. Monika Nilsen ramsøskar og Trude borøckstein kan få vinne dette, da jeg helst vil ha noe ferdigstrikket ?

  51. Min beste venninne Camilla Rørvik og jeg strikker masse, så hun fortjener det etter alt hun har vært igjennom de siste åra. ❤️

  52. Ja, jeg vil gjerne vinne. Har en venninne, Gro Larson, som hadde blitt veldig glad for å få garn for ett år 🙂

  53. For ein flott premie?Ønsker mi gode venninne skal vinne da ho e så flink å strikka??Wenche

  54. Min kusine Hege og hennes mamma (min tante) ønsker jeg at skal vinne. De strikker masse og sender til Estland, så dette hadde kommet godt med <3

  55. Jeg og min kjære venninne Bodil Lunde Flobakk
    Ønsker å vinne?. Vi strikker hele tiden.

  56. Jeg ønsker at min gode venninne Toril lange skal dele denne gevinsten med meg hvis jeg vinner 🙂

  57. Jeg ønsker å vinne, da jeg strikker «hele tiden». Alltid noen som trenger noe nye strikkaklær. Og når man ikke har egne å strikke til, så strikker man til andre ??

  58. Jeg syr og strikker mye.Bruker mye garn til halser ol.Har strikket de fleste julegavene I år.Lyst å vinne siden jeg har bursdag 15 nov.Hadde vært en fin bursdagsgave ❤

  59. Jeg synes at Lill Antonsen som elsker å strikke, og jeg som har en god del mislykkede prosjekter, og dermed bør øve mer, bør vinne

  60. Jeg trenger såårt en mums bok med mine gravid lyster? Også vil jeg gjerne at svigerinnen min Ann iren skal vinne.

  61. er sikker på at gubben vil glemme å kjøpe den i bursdagsgave så da må jeg ønske at jeg er en av de heldige og vinner. ha en flott uke som kommer. =)

  62. Ja. Strikker til barnebarn så man prioriterer ikke seg selv så det hadde vært fint å vunnet denne ?

  63. Halleluja !!!! Elsker skråfelling – syns eg kler det så godt, og man ska jo helst like seg sjøl – ja altså gi feedback til seg selv og eget velbefinnende!

    Ha ein fortsatt fin dag videre alle – eg skal ut i vinterlandet og måkke litt sny!

    Tromsø e BÆST heia Brann – helsing x vestlending i nord !!!! Veit ikkje om sånne emojier berre omgjøre seg til rariteter, så blei litt mykkje utropstegn – men eg føler meg ganske rolig asså (HeHe). Få’kje meir morro enn en lager sjøl, non ganger iallfall…

  64. Skulle jeg være så heldig å vinne så ønsker jeg meg Lodegenser 1708-4. Den er helt nydelig?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *